Ce fac menajerele în hoteluri?

0
35
Ce fac menajerele în hoteluri?

Ce fac menajerele în hoteluri?Ce fac menajerele în hoteluri?

Hotelul de lux în sine este considerat un loc care încorporează discreție în toate formele sale. Acest lucru se reflectă în munca efectuată de menajere. Având în vedere acest lucru, avem plăcerea de a prezenta viața de zi cu zi a acestor intervievatori.

În primul rând, toți operatorii de hotel respectă maximul că „clientul este rege”. Aceasta înseamnă, în special, că cameristele au obligația de a-și îndeplini perfect funcția și de a rămâne invizibile. Contactul cu Clienții ar trebui să fie, de asemenea, evitat cât mai mult posibil. Și acesta este cel mai comun lucru din timpul nostru. Apoi putem recunoaște că serviciile servitoarei hotelului Braas fac parte din calitatea serviciilor.

Ce fac menajerele în hoteluri?În plus, cameristele ar trebui să poată determina personalitățile clienților pentru a se adapta și a-și satisface nevoile cât de bine pot. Ar fi inutil pentru ei să-și petreacă majoritatea timpului fără griji. Rolul tău este de a opri catastrofale pentru a anticipa instinctele multor oameni. Nimeni nu se putea aștepta ca o servitoare să o însoțească la duș.

Trebuie să știi cum să contracarezi acest semnal care este atractiv pentru clienții devianți. Atunci veți înțelege de ce este adesea recomandat femeilor să părăsească camera de îndată ce clientul apare. Și acesta este motivul pentru care veți vedea femei în camere sparkle pentru a satisface așteptările clienților cât mai curând posibil. De asemenea, nu este o coincidență că Departamentul de catering face cererea ta.

În cele din urmă, este clar că hotelurile prestigioase au o cultură de afaceri puternică. În cele din urmă, fiecare Cameristă are obligația de a adapta codul etic care îi definește funcțiile.

Unele caracteristici ale unui hotel de lux

Unele caracteristici ale unui hotel de luxDeși toate hotelurile oferă cazare confortabilă pentru clienții lor, unele oferă ceea ce este cel mai bine în confort și lux pentru un anumit oaspete. Un hotel de 5 stele poate fi clasificat doar atunci când sunt îndeplinite criterii specifice. Există trei: „echipamente”,” servicii pentru clienți”și” accesibilitate și dezvoltare durabilă”.

În ceea ce privește facilitățile, un hotel de lux este necesar pentru a avea un minim de 6 camere. O cameră individuală trebuie să aibă o suprafață de cel puțin 20 m2, iar o cameră dublă trebuie să aibă o suprafață de cel puțin 24 m2. Trebuie să existe băi private și băi în fiecare cameră, chiar dacă partiționarea nu este necesară. În plus față de accesoriile obligatorii ale unei camere, Camerele unui hotel de lux trebuie să aibă aer condiționat, conexiune la internet, o emisiune de televiziune națională, precum și canale străine. Alte facilități, cum ar fi un seif, un fax, un calculator sau un mini-bar, pot crește vizibilitatea hotelului.

În ceea ce privește serviciile oferite oaspeților, hotelul de lux trebuie să aibă mai întâi o recepție funcțională 12 ore pe zi, cel puțin în cazul în care hotelul dispune de cel puțin 30 de camere și 24 de ore pe zi în cazul în care camerele depășesc acest număr. O zonă de recepție impecabilă care acoperă o suprafață minimă de 90 m2 și un personal de recepție care stăpânește cel puțin două limbi străine, din care este necesară limba engleză. Oaspeții ar trebui să fie, de asemenea, posibilitatea de a comanda feluri de mâncare servite direct în camera lor sau să ia mesele în restaurantul hotelului. Inutil să spun, un lift și un lift de marfă de două niveluri sunt, de asemenea, esențiale.

Pentru accesibilitate și dezvoltare durabilă, un hotel de lux ar trebui să ofere acces ușor persoanelor cu mobilitate redusă. În acest scop, aceasta este obligată să difuzeze informații cu privire la acest subiect prin canale precum internet și ghiduri de călătorie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here